اسکین بیوتی کلینیک

بهترین برندهای تزریق ژل

برند تزریق ژل

انتخاب بهترین برند تزریق ژل امری حیاتی است تا نتایج مطلوب و بدون عوارض جانبی دست‌یافته شود. تزریق ژل یک روش غیرجراحی است که به‌ وسیله تزریق یک ژل به لایه‌های مختلف پوست انجام می‌شود. این فرایند جهت بهبود چین‌وچروک‌های پوست، افزایش حجم لب‌ها و یا مدل‌کردن چهره به‌ کار می‌رود. قیمت تزریق ژل معمولا بستگی به نوع محصول، تعداد نقاط تزریق و تجربه پزشک دارد و می‌تواند متنوع باشد.

آشنایی با ژل‌های بر پایه اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک ترکیب طبیعی است که در اندازه‌های قابل‌توجهی در بافت‌های مختلف بدن انسان، از جمله پوست، غضروف و چشم، حضور دارد. این ترکیب به‌عنوان یک ماده مغذی برای پوست عمل می‌کند و با گذر زمان، میزان آن در بدن کاهش می‌یابد که منجر به‌ظاهر شدن چین‌وچروک‌ها می‌شود.

این مواد به‌ویژه بر پایه هیالورونیک اسید تولیدشده در آزمایشگاه، به‌عنوان ژل یا فیلر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرایند تزریق فیلر با استفاده از یک ترکیب سازگار با بدن، امکان ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها را فراهم می‌سازد.

هرچند که اهمیت انتخاب کلینیک‌های معتبر برای تزریق ژل یا فیلر از نظر تکنیک تزریق و اصالت محصول بسیار حائز اهمیت است، لطفا به یاد داشته باشید که این روش را تنها در محیط‌های حرفه‌ای و تحت‌نظر متخصصان اجرا کنید تا سلامتی و تاثیربخشی نتایج تضمین شود.

برای اطلاعات دقیق‌تر از قیمت تزریق ژل اسید هیالورونیک، توصیه می‌شود با پزشک متخصص زیبایی مشورت داشته باشید و به‌عنوان بخشی از جلسه مشاوره، قیمت مربوط به خدمات تزریق ژل اسید هیالورونیک را دریافت کنید.

کاربردهای تزریق ژل اسید هیالورونیک

تزریق ژل هیالورونیک اسید با دورنمایی بدون درد و نیاز به دوره نقاهت صورت می‌گیرد. این ماده پرکننده و حجم دهنده، در نقاط مختلف صورت قابل تزریق است. تزریق فیلر هیالورونیک اسید به‌منظور بازکردن چین‌وچروک‌های اطراف چشم و درمان خطوط پنجه کلاغی، یکی از کاربردهای اصلی آن به ‌شمار می‌رود.

از جمله کاربردهای متداول دیگر، تزریق در ناحیه خط خنده جهت پرکردن خطوط ایجاد شده با افزایش سن خواهد بود که چهره را جوان‌تر و شاداب‌تر نمایان می‌کند. نقاط دیگری که فیلر به‌خوبی در آن موثر است، لب و گونه‌ها هستند. تغییر شکل لب و داشتن لب‌های برجسته و طبیعی از مزایای تزریق فیلر لب به‌ شمار می‌آید.

اگر چه امکان تزریق فیلر در ناحیه گونه‌ها نیز برای افراد با صورت لاغر در نظر گرفته می‌شود تا گونه‌ها به‌طور طبیعی برجسته‌تر شده و لاغری صورت بهبود یابد. زاویه‌سازی فک یکی از کاربردهای دیگر ژل هیالورونیک اسید است که آقایان نیز به‌صورت گسترده از این روش استفاده می‌کنند.

البته تکنیک تزریق ژل هیالورونیک اسید بسیار مؤثر خواهد بود و برای انجام آن و بررسی قیمت تزریق ژل، بهتر است به کلینیک‌های معتبر و تحت‌نظر متخصصان مراجعه کنید.

آشنایی با ژل پروفایلو (Profhilo)

پروفایلو (Profhilo)، نخستین تزریق اسید هیالورونیک جهت درمان سستی پوست است. این ژل با بالاترین غلظت اسید هیالورونیک در بازار (۶۴ میلی‌گرم در ۲ میلی‌لیتر)، نه‌تنها پوست را تقویت و آبرسانی می‌کند، بلکه باعث جوان‌سازی بافت نیز می‌شود.

Profhilo توانسته است در میان پزشکان محبوبیت زیادی به ‌دست آورده است و بسیاری از آن به‌عنوان “آن چیزی که منتظر آن بودند” یا “جالب‌ترین پیشرفت در درمان‌های تزریقی” یاد می‌کنند که تجربه‌ طولانی‌مدت با این محصول را نشان می‌دهد.

پروفایلو به‌عنوان یک نوآوری جدید برای درمان سستی پوست از طریق ترمیم بیولوژیکی مجدد پوست به شمار می‌آید. این محصول از اسید هیالورونیک ساخته شده است و برای پوست‌هایی که باگذشت زمان از خصوصیات ارتجاعی و استحکام خود کاسته‌اند، ویژگی‌های ترمیم‌کنندگی دارد و یک ظاهر طبیعی و تازه برای پوست ایجاد می‌کند. قیمت تزریق ژل پروفایلو بستگی به تجربه پزشک و تعداد نقاط تزریق دارد.

ژل ژوویدرم (Juvéderm)

ژل ژوویدرم یک نام تجاری معتبر، شناخته‌شده و دارای سابقه جهانی است که در فرانسه تولید می‌شود و از تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) برخوردار خواهد بود. این محصول از هیالورونیک اسید تولید می‌شود که به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد. عمل اصلی این ترکیب افزایش پری و نرمی پوست را همراه دارد؛ اما با پیشرفت سن، میزان این ترکیب در بدن کاهش می‌یابد و پوست از نرمی و جوانی خود می‌کاهد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پرکننده‌های پوستی، استفاده از تکنولوژی VYCROSS در ساخت آنهاست. این تکنولوژی باعث بهبود کارایی و اثربخشی مواد، افزایش نرمی و خواص پرکنندگی و داشتن دوام و پایداری بیشتر در بافت موردنظر می‌شود.

ژل رووفیل (Revofil)

ژل رووفیل (REVOFIL) یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فیلرهای پوستی محسوب می‌شود که پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک دارد. این ژل به‌طور خاص برای ترمیم صورت و کاهش چین‌وچروک طراحی شده است. این محصول از جمله پرکننده‌های پوستی باکیفیت بالا است و یک راه مطمئن برای جوان‌سازی پوست فراهم می‌کند.

ژل رووفیل به‌عنوان یک پرکننده پوستی با کاربردهای گسترده شناخته می‌شود و می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیز و جذابی در ظاهر صورت شما ایجاد کند. در هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی، انتخاب و خرید ژل به عهده‌ خود شما نیست و پزشک باتوجه‌به تشخیص خود از ژل مناسب برای شما استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، حق شماست که از پزشک خود در مورد مارک و قیمت تزریق ژل مورد استفاده سوال کنید.

قیمت تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تزریق ژل بستگی به چندین عامل دارد، از جمله:

  • نوع ژل: نوع ژل مورد استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است. برندها و محصولات مختلف احتمالا قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.
  • منطقه تزریق: قیمت تزریق ژل به منطقه‌ای که مورد درمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. مناطق مختلف صورت، گردن، یا دیگر بخش‌های بدن احتمالا تفاوت‌هایی در قیمت داشته باشند.
  • تجربه پزشک: تجربه و مهارت پزشک یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت خواهد بود. پزشکان باتجربه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
  • تعداد نقاط تزریق: تعداد نقاط تزریق ژل نیز نقش دارد. هرچه تعداد نقاط بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد.

توجه داشته باشید که باید با پزشک معالج یا کلینیک مورداعتماد مشورت کنید تا قیمت نهایی و جزئیات بیشتر را بدانید.

جمع‌بندی

امروزه برندهای شناخته‌شده محصولات باکیفیتی برای زیبایی و جوان‌سازی پوست به بازار عرضه کرده‌اند. قیمت تزریق ژل بستگی به عواملی مانند نوع ژل، منطقه تزریق، تجربه پزشک، تعداد نقاط تزریق و موقعیت کلینیک دارد.

 

منبع: 

https://borg.salon/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *