اسکین بیوتی کلینیک

بهترین دکتر متخصص پوست و مو در تبریز + لیست 10 تایی

11

در دنیای امروز، جراحی‌های زیبایی با استقبال بسیاری از افراد روبه‌رو هستند و بسیاری از افراد به دنبال بهبود ظاهر خود از طریق این جراحی‌ها می‌باشند. این عمل‌ها بر روی انواع مختلفی از بدن انجام می‌شوند و در اکثر موارد نتایج آن‌ها دائمی است.

جراحی‌های زیبایی با اهداف متنوعی انجام می‌شوند. ممکن است فرد به دلیل حادثه یا بیماری به نقص‌های جسمانی دچار شده باشد که تأثیر منفی بر زیبایی ظاهری او دارد. برخی از افراد حتی اگر سلامت جسمانی خوبی داشته باشند، اما از ظاهر چهره و بدن خود راضی نباشند، به انجام جراحی‌های زیبایی روی می‌آورند.

انجام جراحی‌های زیبایی بر روی اندام‌های مختلف بدن و چهره نقش مهمی در بهبود تناسب اجزای بدن ایفا می‌کند؛ همچنین با رفع نواقص، افزایش اعتماد به نفس فرد در ارتباط با دیگران را نیز ایجاد می‌کند.در ادامه شما را با بهترین دکتر متخصص پوست و مو در تبریز آشنا میکنیم.

بهترین دکتر متخصص پوست و مو در تبریز

دکتر کیوان جاویدنیا

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، 17 شهریورجدید، تقاطع طالقانی، ساختمان امروز، طبقه 3

تلفن: 04135578659

 

دکتر حسین دانش آذری

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز،کوی ولیعصر، فلکه بزرگ، جنب پاساژ میلانی، مجتمع پزشکی ولیعصر، طبقه اول

تلفن: 04133292304 – 04133292305

 

دکتر سید علی چهراقی

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان، طبقه 4 آزمایشگاه مهر

تلفن: 04135561861

 

دکتر صدیقه جعفری مجد

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

بخشی از خدمات:

  • جوش صورت
  • ترک پوستی
  • برداشتن زگیل

آدرس:

تبریز، آبرسان، نبش کوچه سبلان، ساختمان 911، طبقه 1

تلفن: 04133352715

 

دکتر آذین دلیلی

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، رشدیه، بلوار گلدیس، نبش خیابان سعدی، درمانگاه فوق تخصصی فائق

تلفن:  04136663333 – 04136673333

 

دکتر علیرضا اصفهانی زاده موسوی

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

بخشی از خدمات:

  • جوش صورت
  • ترک پوستی
  • میکرونیدلینگ

آدرس:

تبریز، خیابان پاستور جدید، بالاتر از مسجد حاج جبار نایب، نرسیده به چهارراه طالقانی، ساختمان شریف، طبقه هفتم، واحد آخر سمت راست

تلفن: 09145761083

 

دکتر حمید اسماعیل نژاد

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، خیابان 17شهریورجدید، پایین تر از بستنی وحید، مجتمع کسری طبقه3، واحد8

تلفن: 04135531993

 

کتر حمیده عظیمی علمداری

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، سربالایی ولیعصر، نبش خیابان عارف، ساختمان عارف، طبقه اول

تلفن: 04151021000

 

دکتر منیره سعیدپور

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، جنب برج آذربایجان، برج سینا، طبقه 4

تلفن: 04135560562

 

دکتر سارا صنیعی

  • تخصص پوست، مو و زیبایی

آدرس:

تبریز، بلوار آزادی، سه راه گلگشت، کوچه شفا، ساختمان گلگشت، طبقه 3

تلفن: 04133367497 – 09014320214

 

انواع جراحی زیبایی

اقدامات زیبایی متنوعی وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند ظاهر خود را بهبود دهند. برخی از انواع جراحی‌های زیبایی عبارتند از:

جراحی زیبایی بینی

یکی از معمول‌ترین اقدامات جراحی زیبایی، تغییر شکل بینی است. این عمل جراحی توسط پزشکان برای رفع نواقص مختلف بینی انجام می‌شود، از جمله برآمدگی و قوز روی استخوان بینی یا بدفرمی در نوک آن.

ماموپلاستی

این جراحی به تغییر سایز سینه می‌پردازد و در حال حاضر بسیار محبوب است. افرادی که تفاوت در اندازه سینه‌هایشان دارند یا افتادگی سینه به دلیل شیردهی رخ داده است، به این جراحی روی می‌آورند. استفاده از پروتز نمکی یا تزریق ژل از روش‌های مختلف ماموپلاستی است.

لیپوساکشن (لیپکتومی)

لیپوساکشن یک جراحی کاهش چربی‌های زیر پوستی است که با استفاده از اولتراسوند، لیزر و سایر وسایل مکانیکی انجام می‌شود. افرادی که تجمع چربی در قسمت‌های مختلفی از بدن خود دارند مثل شکم، ران، باسن، بازو و سینه ممکن است به لیپکتومی روی آورند.

بلفاروپلاستی

این جراحی به برداشتن پوست اضافی و چربی از پلک‌ها پرداخته و به کاهش افتادگی و پف چشم‌ها کمک می‌کند. بعد از انجام بلفاروپلاستی، پوست اطراف چشم‌ها لیفت می‌شود و ظاهر صورت به‌طور ملموسی بهبود می‌یابد.

ریتیدکتومی

با گذشت زمان، چین و چروک‌های صورت به‌ویژه در پیشانی و اطراف چشم ظاهر می‌شوند. ریتیدکتومی یا لیفت صورت، از طریق برش پوست در بخش‌های مختلف صورت و کشیدن آن به‌شکل جدید انجام می‌شود. این عمل جراحی باعث جلوگیری از افتادگی و ایجاد یک نمای جوان‌تر در صورت می‌شود.

مسأله اساسی در اجرای مختلف روش‌های زیبایی، انتخاب یک پزشک تخصصی و با تجربه است. این اقدامات به حساسیت و تجربه بالا نیاز دارند، و اگر توسط افراد غیرتازه‌کار یا بدون مجوز از سوی وزارت بهداشت انجام شوند، نه تنها نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید، بلکه ممکن است تاثیرات معکوسی روی زیبایی فرد داشته باشد.

جمع‌بندی

جراحی‌های زیبایی به اقداماتی اشاره دارد که با هدف بهبود ظاهر ظاهری یا اصلاح نقاط خاصی از بدن انجام می‌شوند. این اقدامات معمولاً به تغییرات جزئی یا کاملی در ویژگی‌های بدنی شامل چهره، گونه‌ها، بینی، سینه، شکم، چشم‌ها، لب‌ها، و غیره، می‌پردازند. افرادی که از جراحی‌های زیبایی استفاده می‌کنند، اغلب به دنبال بهبود خودتصویری، افزایش اعتماد به نفس، یا رفع مشکلات ظاهری خاصی هستند.

دلایل انجام جراحی‌های زیبایی ممکن است شامل بهبود ظاهر، اصلاح نقاط ناهنجار، رفع آسیب‌ها یا ترمیم بعد از جراحی‌های دیگر باشد. انجام این اقدامات نیازمند مشورت با پزشک متخصص و انتخاب یک روش مناسب با توجه به اهداف و نیازهای هر فرد است.، شما می‌توانید برای دریافت وقت ویزیت از بهترین دکتر متخصص پوست و مو در تبریز به آدرس و شماره تلفن های درج شده در متن مراجعه کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *